Ceetrus Polska rozpoczął skierowaną do rodzin akcję pod hasłem „Bezpieczne lato”, która odbędzie się w 17 Centrach Handlowych Auchan w całej Polsce. Od końca maja do lipca na dzieci odwiedzające galerie handlowe wraz z rodzicami czeka ponad 26 tysięcy kolorowych bezpłatnych opasek na rękę z miejscem do wpisania danych kontaktowych rodziców lub opiekunów.
Ceetrus Polska przykłada szczególną wagę do tego, by zarządzane przez firmę obiekty handlowe realizowały szereg działań z zakresu odpowiedzialności społecznej. Dlatego w Centrach Handlowych Auchan odbywa się szereg wydarzeń adresowanych do lokalnych społeczności, a same obiekty wyposażane są w usługi i udogodnienia, które służą mieszkańcom.
Z myślą o najmłodszych i ich rodzinach Ceetrus Polska jeszcze przed wakacjami przeprowadzi w kilkunastu centrach handlowych w całej Polsce akcję pod hasłem „Bezpieczne lato”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi rodzinom na potencjalne niebezpieczeństwa w czasie wakacji oraz zapobieganie im.
– O sytuację, gdy dziecko niepostrzeżenie odejdzie od rodzica, jest naprawdę nietrudno. Zwłaszcza w lecie. Dobrze, żeby osoba, która odnajdzie malucha, mogła wtedy szybko skontaktować się z opiekunem. Na naszych kolorowych opaskach jest specjalne miejsce do wpisania numeru telefonu. To praktyczny i ładny gadżet – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu Ceetrus Polska.
W trakcie akcji w siedemnastu centrach handlowych pojawią się tematyczne stoiska, gdzie rodzice z dziećmi będą mogli bezpłatnie otrzymać kolorowe opaski na rękę. Przydatny gadżet będzie można na miejscu oznakować danymi kontaktowymi do opiekuna, co pomoże w szybkim odnalezieniu malucha w wypadku zagubienia i rozłąki z rodzicem. Opaski są wykonane z trwałego i bezpiecznego dla skóry dziecka materiału, z kolei zapięcie na zatrzask sprawia, że opaskę łatwo dopasować do ręki. Przy stoisku zostaną ustawione tablice prezentujące trudne sytuacje, jakie mogą spotkać najmłodszych podczas pobytu nad wodą, w górach, lesie oraz podczas poruszania się drogą.
– Zależy nam na tym, by akcja „Bezpieczne lato” miała charakter edukacyjny. Dlatego postawiliśmy na komunikację wizualną i przy tematycznych stoiskach pojawią się tablice, które w przystępny i atrakcyjny sposób prezentują dzieciom najważniejsze zasady bezpiecznego zachowania w trakcie wakacyjnych wyjazdów i na drodze – dodaje Agnieszka Gutowska.
Tegoroczna akcja „Bezpieczne lato” trwa od 31 maja do 6 lipca i odbędzie się w 17 lokalizacjach.
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ceetrus-polska-z-ogolnopolska-kampania-bezpieczne-lato-w-centrach-handlowych-auchan